Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

e-208

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 18 890 Kč–4 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 18 890 Kč  (–4 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
od 14 990 Kč –20 %
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
Původně: 14 990 Kč  (–20 %)
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 11kW
 
10 490 Kč
(8 669,42 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 690 Kč
(3 049,59 Kč bez DPH)
Charging cable T2 T2
 
4 590 Kč
(3 793,39 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121E
 
od 20 990 Kč
(od 17 347,11 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
83 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
3 049,59 Kč bez DPH
3 690 Kč
Kód: CHRG-T2-11
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30760
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 537,19 Kč bez DPH
5 490 Kč
Kód: 30780S
phoenix
od 4 785,12 Kč bez DPH
od 5 790 Kč
Kód: 1623508
Premium Straight Cable T2 T2 black
od 4 950,41 Kč bez DPH
od 5 990 Kč
Kód: 39820
Škoda iV Charger Connect
Výprodej
od 24 700 Kč–76 %
od 4 950,41 Kč bez DPH
od 5 990 Kč
Kód: 5LA915686A
79915 1000 int 04
5 611,57 Kč bez DPH
6 790 Kč
Kód: 1627135
39809 Premium Cable Hero Shot background zwart (003)
6 355,37 Kč bez DPH
7 690 Kč
Kód: 39829
Autonabijeni GO 11kW
Tip + dárek zdarma
8 669,42 Kč bez DPH
10 490 Kč
Kód: GO-T2-11
Nahoru
Další produkty

Renault Zoe válcuje žebříčky prodeje elektromobilů a konkurenční PSA už se na to nemůže dál dívat. Do ringu přijíždí Peugeot e-208. Jaký je?

auto elektromobil Peugeot e-208

Peugeot e-208 se nám v testu pochlubil průměrnou spotřebou 16,6 kWh/100 km, ale už při mírně agresivnější nebo rychlejší jízdě není problém sáhnout si na 20 kWh/100 km a víc.
foto: Hybrid.cz

 

Elektromobil Peugeot e-208 už je nějakou dobu v prodeji také na českém trhu a my jsme se mu konečně podívali na zoubek. Konkrétně "sportovní" verzi GT, jejíž akční cena startuje na 875 000 Kč.

Ostré tvary karoserie auta by měly evokovat drsný a nekompromisní styl. Pro někoho jde o atraktivní design, pro jiného už přehnaný kýč - to ať si každý rozhodne sám.

Elektromobil Peugeot e-208

Líbivost designu elektromobilu Peugeot e-208 nechť každý posoudí podle vlastních chutí.
foto: Hybrid.cz
 

Prvotní pocit z usednutí do elektromobilu Peugeot e-208 byl výrazně odlišný, než v případě nového Renaultu Zoe. Zatímco Zoe vás doslova obejme a vyšle na pohodovou, bezstarostnou a přesto zábavnou cestu do cíle, v e-208ce si musíte sedadlo řidiče vybojovat.

Zvyknout si na tohle auto prostě chvíli trvá. Stejně tak i najít si tu správnou polohu na sedadle. Není to "vítací" auto a bude po vás vyžadovat jisté úsilí.

 

Pro fanoušky malých, ostrě se tvářících aut není elektromobil Peugeot e-208 špatná volba.

Pro fanoušky malých, ostrě se tvářících aut není elektromobil Peugeot e-208 špatná volba.
foto: Hybrid.cz
 

Elektromobil Peugeot e-208 je postaven na modulární platformě e-CMP, která je od začátku připravena pro elektromobilitu. Díky tomu zástavba 50kWh baterie (45kWh využitelných) a 100kW elektromotoru (260 Nm) neubrala z prostornosti kabiny ani zavazadelníku.

Už asi tušíte, že 50kWh baterie s využitelnými cca 45 kWh nebude žádné terno. A tušíte správně. Na více než 1300 km, z toho asi 300 km na dálnicích, jsme dosáhli průměrné spotřeby 16,6 kWh/100 km. S takovou je reálný dojezd kolem 270 km na jedno nabití. Oficiální WLTP hodnota dojezdu přitom činí 340 km. Žádná sláva to tedy není, ale jezdit se s tím už docela dobře dá.

 

V zavazadelníku je prostor pro 309 litrů nákladu.

V zavazadelníku je prostor pro 309 litrů nákladu.
foto: Hybrid.cz
 

Ve srovnání s nejnovější konkurencí je ale tenhle stále zamračený drsňák, i vzhledem ke své cenovce, přeci jen mírně pozadu. Situaci zachraňuje nabíjení, resp. standardní 11kW třífázová palubní nabíječka a zejména opravdu libový nabíjecí kabel, který jsme k autu dostali.

Ten si automaticky dokázal najít vhodný proud od 6 A až do 32 A podle zásuvky a k dispozici měl i jednoduše vyměnitelné koncovky. Podle informací z Peugeotu už se ale bohužel tento adaptér k autům, kvůli problémům dodavatele, nedodává. Velká škoda!

 

Jako většina elektromobilů, i Peugeot e-208 nabízí několik zbytečných jízdních módů jako je Eco, Sport a Normal. K ničemu!

Jako většina elektromobilů, i Peugeot e-208 nabízí několik zbytečných jízdních módů jako je Eco, Sport a Normal. K ničemu! Sportovní mód je navíc u e-208ky úplně nezvládnutý a bude vám auto trhat zpod rukou.
foto: Hybrid.cz
 

Rychlonabíjení zvládá Peugeot e-208 nabíjecím výkonem až 100 kW skrze standardní evropskou zásuvku CCS - Type 2. Baterie má velkorysou, ale v oboru už víceméně standardní záruku 8 let nebo 160 000 km na 70 % kapacity. Na "zbytek auta" je záruka pět let.

Vytápění je řešeno tepelným čerpadlem (400 V/3 kW) a elektrickým ohřívačem (400 V/5 kW). Standardní výbavou jsou LED přední i zadní světlomety. Pouze verze e-GT nabízí LED dotykové osvětlení interiéru vpředu i vzadu, LED osvětlení kosmetických zrcátek a LED osvětlení prostoru pro nohy vpředu.

 

Kde Peugeot e-208 září, to je standardní výbava.

Kde Peugeot e-208 září, to je bohatá standardní výbava.
foto: Hybrid.cz
 

Jakmile se s autem sžijete, což mně chvíli trvalo, nabídne vám slušnou porci zábavného jezdění. Hodně dobře sedí, i díky hmotnosti 1530 kg (350 kg jen baterie). Maximálka na 150 km/h si samozřejmě vybírá svou daň ve spotřebě. A trochu horší je to i s hlukem od podvozku, který je patrný hlavně na dálnicích.

 

Interiér, zejména prostor řidiče, je na nás až moc devadesátkové retro.

Interiér, zejména prostor řidiče, je na nás až moc devadesátkové retro.
foto: Hybrid.cz
 

Cena elektromobilu Peugeot e-208 s 50kWh baterií a výkonem 100 kW/260 Nm je v ceníku "běžně" 870 000 Kč za verzi e-Allure, akční cena je 810 000 Kč. Verze e-GT stojí 935 000 Kč, resp. akčních 875 000 Kč. Pro srovnání, benzinová verze 1.2 Puretech 130 začíná na 560 000 Kč (všechny ceny s DPH).

Zdroj: Hybrid.cz