Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

e-Soul (2020-)

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 18 890 Kč–4 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 18 890 Kč  (–4 %)
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
od 14 990 Kč –20 %
Autonabíjení WLBX
Skladem
Kód: WLBX-T2-16
Původně: 14 990 Kč  (–20 %)
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
webasto pure black edition 1
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110496A
 
od 13 990 Kč
(od 11 561,98 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
webasto next wallbox
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121E
 
od 20 990 Kč
(od 17 347,11 Kč bez DPH)
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Přenosný Wallbox | Zásuvka
Skladem
Kód: 2364/11
 
od 10 990 Kč
(od 9 082,64 Kč bez DPH)
Wallbox Cooper
Wallbox Cooper SB
Skladem
Kód: CPB1-S-2-4-8-002
 
23 890 Kč
(19 743,80 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
3 490 Kč
(2 884,30 Kč bez DPH)
ch 04 11 01 2
go-e Charger Gemini flex
Skladem
Kód: CH-04-11-01
 
od 17 990 Kč
(od 14 867,77 Kč bez DPH)
80 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
2 884,30 Kč bez DPH
3 490 Kč
Kód: CHRG-T2-74
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30660
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 371,90 Kč bez DPH
5 290 Kč
Kód: 30680S
Premium Straight Cable T2 T2 black
od 4 950,41 Kč bez DPH
od 5 990 Kč
Kód: 39810
Škoda iV Charger Connect
Výprodej
od 24 700 Kč–76 %
od 4 950,41 Kč bez DPH
od 5 990 Kč
Kód: 5LA915686A
39809 Premium Cable Hero Shot background zwart (003)
5 942,15 Kč bez DPH
7 190 Kč
Kód: 39819
Autonabijeni GO 11kW
Tip + dárek zdarma
8 834,71 Kč bez DPH
10 690 Kč
Kód: GO-T2-74
phoenix
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 1623507
Přenosný Wallbox | Zásuvka
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: 2364/11
Nahoru
Další produkty

V záplavě nových plně elektrických crossoverů hranatý cvalík jménem Kia e-Soul poměrně vyčnívá. Strávili jsme s ním skvělý týden.

auto elektromobil test Kia e-Soul

Elektromobil Kia e-Soul je v nové verzi jednou z nejlepších nabídek na elektromobilním trhu.
foto: Hybrid.cz

 

Už od roku 2014 nabízela automobilka Kia elektromobil Kia Soul EV. Původně byl vybaven 27kWh li-pol baterií, která byla od roku 2017 nahrazena 30kWh baterií pro dojezd až 250 km NEDC.

Kia Soul EV je často přehlížený, ale jinak téměř po všech stránkách výtečný elektromobil. V rámci velké elektrické ofenzívy se proto Kia rozhodla jej podrobit zásadnímu faceliftu.

Přivedla jej letos opět na trh pod pozměněným názvem Kia e-Soul, tentokrát už se 64kWh baterií a dojezdem až 452 km WLTP, případně s 39,2kWh baterií a dojezdem 277 km WLTP. Obě verze se také liší výkonem motoru - pro nižší je to 100 kW, pro vyšší 150 kW.

A pochopitelně se liší také v ceně. Cena elektromobilu Kia e-Soul 39,2 kWh začíná je 1 149 980 Kč, cena 64kWh verze je 1 199 980 Kč. Vzhledem k rozdílu "pouhých" 50 000 Kč prakticky není důvod, proč u takového auta nesáhnout po silnější verzi.

Pětimístný elektromobil Kia e-Soul nabízí díky rozměrům 4195 mm délky, 1800 mm šířky a 1605 mm výšky a rozvoru 2600 mm dostatek prostoru jak pro všech pět pasažérů, tak i 315 litrů nákladu v kufru.

Pětimístný elektromobil Kia e-Soul nabízí díky rozměrům 4195 mm délky, 1800 mm šířky a 1605 mm výšky a rozvoru 2600 mm dostatek prostoru jak pro všech pět pasažérů, tak i 315 litrů nákladu v kufru.
foto: Hybrid.cz
 

Přesednout z luxusního crossoveru Mercedes-Benz EQC, který jsme zkoušeli týden předtím, do Kia e-Soul byla změna, ale překvapivě nikoliv v negativním smyslu. Ačkoliv je totiž cena e-Soulu na nějaké polovině ceny EQC, je to podle nás výrazně praktičtější a po všech stránkách hodnotnější auto

První, nad čím jsme doslova jásali, byl skvělý výhled do všech stran. Moderní crossovery vás uzavírají do čím dál tím sevřenějšího kokpitu, který zmenšuje čelní sklo, zesiluje sloupky a celkově omezuje výhled.

Ne tak Kia e-Soul. Čelní sklo má zase takovou plochu, na jakou jsme zvyklí u "normálních" aut, výhled do stran je parádní a při couvání se nemusíme spoléhat na tenký průzor jako v tanku. Skvělé.

Kia e-Soul

Kia e-Soul
foto: Hybrid.cz
 

Ovládání plně digitálního přístrojového panelu a stejně tak i infotainmentu je přehledné, jednoduché, nepřekombinované. Grafika je střídmá, odezva dostatečně rychlá, stačí pár kliknutí, a zobrazíte si, co potřebujete.

A to včetně nejbližších nabíjecích stanic, přehledných informací o cestách a spotřebě, možnostech nabíjení, atd. Infotainment dostává jedničku s hvězdičkou.

Auto za o něco málo víc než poloviční cenu Mercedesu ale samozřejmě nemůže nabízet srovnatelný komfort jako německá prémiovka. Materiály jsou z levnější provenience, stejně tak je mnohem patrnější aerodynamický hluk a i hluk pneumatik ve vyšších rychlostech.

Elektromobil Kia e-Soul

Po sklopení zadních sedadel nabízí elektromobil Kia e-Soul celkem 1339 litrů zavazadlového prostoru.
foto: Hybrid.cz
 

Ani dynamika elektrického pohonu samozřejmě není srovnatelná. I tak je 150 kW pro takové auto plně dostačujících. Jezdit novým e-Soulem je díky tomu náramná zábava, obzvlášť když si přepnete do jízdního módu Sport.

Při 100% nabití nám auto běžně ukazovalo dojezdy blíží se 400 km, výjimečně je i překračující. Oficiálně dle metodiky WLTPto má být dokonce 452 km při spotřebě pouze 157 Wh/km.

Mnohem reálnější je ale hodnota mezi 350 až 390 km. Na tu vyšší se můžete spolehnout zejména v létě a se střídmým tlakem na plynový pedál. Ta nižší se pak vyjeví nejvíce napodzim a v zimě, kdy je potřeba zapnout vytápění.

My jsme s novým e-Soulem 64kWh (využitelných, celková kapacita je 67,1 kWh) najezdili celkem 1560 km při průměrné spotřebě 18,7 kWh/100 km. Z toho zhruba třetinu jsme najezdili po dálnici, kde se spotřeba běžně pohybuje na 20 kWh/100 km.

Ačkoliv jsme se nijak nebáli šlapat v e-Soulu na plyn, podle palubního počítače jsme najezdili 72 % času úsporným stylem jízdy, 17 % normálním a pouze 11 % agresivním.

Kia e-Soul

Kia e-Soul nabízí pohodlí, přehlednost, dostatečný dojezd, a díky tomu i skvělý pocit z jízdy.
foto: Hybrid.cz
 

Jako obvykle, také u e-Soulu pod volantem najdete pádla, kterými lze ovládat rekuperaci. Čas od času se to hodí, ale většinou je ideální jezdit s nulovou rekuperací a využívat plachtění jak jen to je možné.

Palubní nabíječka e-Soulu dokáže nabíjet až 7,2 kW (1F 32 A). S takovou budete auto nabíjet zhruba 10 hodin. Po připojení na CCS rychlonabíječku se nabíjení zkrátí na třičtvrtě až hodinu.

Na 50kW CCS rychlonabíjecí stanici ČEZ nám Kia e-Soul předvedla rychlonabíjení 43 kW. U výkonnější CCS nabíječky (175 kW/350 kW) si dokáže vycucnout až 75-77 kW. Pokles rychlosti nabíjení je možné v obou případech zaznamenat zhruba těsně po 70 % SoC.

Mohli bychom plnit textem další a další odstavce, ale nebudeme to dělat. Kia e-Soul 64kWh patří mezi nejlepší elektromobily na dnešním trhu nejen poměrem cena/výkon, ale i svou prostorností, komfortem a funkčností.

Doporučujeme proto e-Soul vyzkoušet každému, kdo o nákupu elektromobilu uvažuje, třeba i jako autu pro celou rodinu a zdaleka ne jen na cesty do práce.

Zdroj: Hybrid.cz