Ve dnech od 16.12.2024 do 3.1.2025 bude Autonabíjení nabíjet baterky a užívat si vánoční čas. Při objednávce v tomto termínu a její úhradě obdržíte fakturu o úhradě, zboží však bude expedováno 6.1.2025.

e-Partner

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 560 Kč –5 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 560 Kč  (–5 %)
od 18 490 Kč
(od 15 280,99 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Ve výrobě
Kód: WLBX-T2-16
 
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 11kW
 
10 890 Kč
(9 000 Kč bez DPH)
Webasto Pure II Black Edition
18 490 Kč –20 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110495C
Původně: 18 490 Kč  (–20 %)
14 790 Kč
(12 223,14 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
od 3 590 Kč
(od 2 966,94 Kč bez DPH)
Ratio SOLID
Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
E line Straight Cable T2 T2
 
od 4 590 Kč
(od 3 793,39 Kč bez DPH)
Webasto Next
od 20 690 Kč–10 %
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121F
Původně: 20 690 Kč  (–10 %)
od 18 620 Kč
(od 15 388,43 Kč bez DPH)
Juice Booster 2
JUICE BOOSTER 2
Skladem
Kód: EL-JB2BWS
 
26 990 Kč
(22 305,79 Kč bez DPH)
98 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 2 966,94 Kč bez DPH
od 3 590 Kč
Kód: CHRG-T2-11-5M
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 3 049,59 Kč bez DPH
od 3 690 Kč
Kód: CHRG-T2-74-5M
E line Straight Cable T2 T2
od 3 793,39 Kč bez DPH
od 4 590 Kč
Kód: 39931
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30660
Charging cable T2 T2 sfeer2
4 371,90 Kč bez DPH
5 290 Kč
Kód: 30680S
Vinutý EV nabíjecí kabel Typ 2
4 619,83 Kč bez DPH
5 590 Kč
Kód: 39935
phoenix
od 4 785,12 Kč bez DPH
od 5 790 Kč
Kód: 1623508
Nahoru
Další produkty

Nová elektrická dodávka Peugeot e-Partner chce pokrýt potřeby všech uživatelů a všech typů zákazníků.

Zákazníci mají v novém e-Partnerovi k dispozici všechny vlastnosti klasické verze Peugeot Partner, bez jakýchkoliv kompromisů a nově s nulovými emisemi.

Zákazníci mají v novém e-Partnerovi k dispozici všechny vlastnosti klasické verze Peugeot Partner, bez jakýchkoliv kompromisů a nově s nulovými emisemi. Auto umí zobrazit dostupné nabíjecí stanice a akční rádius na základě zbývajícího dojezdu nebo naprogramovat čas pro přednastavení požadované teploty v kabině.
foto: Peugeot

 

Trh segmentu malých dodávek (F1) představoval v Evropě v roce 2019 více než 613 000 vozidel. Peugeot Partner je v tomto segmentu lídrem, přičemž jeho tržní podíl od jeho uvedení na trh v roce 2018 stabilně roste. Téměř 80 % řidičů užitkových vozidel najede v průměru méně než 200 km denně.

Peugeot e-Partner je postaven na modulární platformě EMP2 (Efficient Modular Platform), která je schopna pojmout motor s jakýmkoliv zdrojem energie. Peugeot e-Partner nabízí 100% elektrický motor s výkonem 100 kW.

Maximální točivý moment dosahuje 260 Nm a je k dispozici ihned po nastartování pro okamžitou reaktivitu. Motor má nulové vibrace, je tichý, odpadá řazení rychlostí, nevydává žádný zápach a samozřejmě neprodukuje žádné emise CO2.

Elektrické hnací ústrojí je podobné jako u nového Peugeotu e-Expert (elektrický motor, invertor, proudový měnič stejnosměrného a střídavého proudu). Stejně jako u vozu Peugeot e-Expert došlo k úpravě reduktoru, aby lépe vyhovoval potřebám zátěže užitkových vozů.

 

Peugeot e-Partner

Výkony (v režimu POWER) jsou následující: maximální rychlost 130 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s, zrychlení z 80 na 120 km/h za 8,9 s.
foto: Peugeot
 

Obě verze (délky L1 i L2) jsou k dispozici s lithium-iontovou baterií (18 modulů) o kapacitě 50 kWh, která zajišťuje dojezd až 275 km WLTP. Tepelná regulace baterie spojená s chladicím okruhem kabiny umožňuje rychlé dobíjení, optimalizovaný dojezd a vyšší životnost.

K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které pokrývají veškeré způsoby použití a všechna řešení nabíjení. Standardně jde o zařízení pro nabíjení jednofázově výkonem 7,4 kW, za příplatek je k dispozici zařízení pro nabíjení třífázově 11 kW.

Nabíjecí zásuvka na levém zadním blatníku umožňuje několik způsobů nabíjení: přes standardní nebo zesílenou zásuvku, zařízení Wall Box či přes rychlodobíjecí stanici.
Režimy nabíjení 50 kWh baterie jsou flexibilní a přizpůsobené všem situacím.

Typy nabíjení:

Přes standardní zásuvku (8 A): plné nabití za 31 hodin;
Přes zesílenou zásuvku (16 A): plné nabití za 15 hodin;
Přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití za 7,5 hodiny pomocí jednofázové palubní nabíječky (7,4 kW);
Přes Wall Box 11 kW: plné nabití za 5 hodin pomocí třífázové palubní nabíječky (11 kW);
Přes rychlodobíjecí stanici: tepelná regulace baterie umožňuje používat nabíječky 100 kW a dosáhnout 80% nabití během 30 minut.

Nový Peugeot e-Partner poskytuje cestujícím nejvyšší úroveň tepelného komfortu s pomocí:

- vysoce výkonného elektrického ohřívače (5 kW);
- vyhřívaných sedadel
- přednastavení teploty programovatelné prostřednictvím dotykového displeje4 nebo na dálku pomocí aplikace v telefonu MyPeugeot®. Tato funkce využívaná při zapojení vozu k nabíječce umožňuje kromě komfortu i optimalizovat dojezd díky rychlejšímu dosažení optimální teploty pro baterii.

Nový Peugeot e-Partner nabízí 3 režimy jízdy, které lze přepínačem měnit:

- Eco (60 kW, 190 Nm): maximální dojezd a klidné řízení;
- Normal (80 kW, 210 Nm): ideální pro každodenní provoz;
- Power (100 kW, 260 Nm): optimalizace výkonu při přepravě těžkých nákladů.

K dispozici jsou rovněž dva režimy brzdění: mírný, odpovídající používání vozu se spalovacím motorem; vyšší, (přístupný přes „B“ pro „Brake/Brzda“ na ovladači převodovky), pro silnější brzdění při uvolnění pedálu akcelerace a lepší dojezd.

 

Peugeot e-Partner

Peugeot e-Partner
foto: Peugeot
 

Všechny verze nového Peugeotu e-Partner jsou vybaveny elektrickou parkovací brzdou, což je u tohoto modelu novinkou. Díky tomuto řešení vzniká prostor na podlaze a současně se zvyšuje komfort a bezpečnost při každodenním používání.

Baterie jsou umístěny pod podlahou, takže nijak nezmenšují objem nákladového prostoru. Toto umístění také zvyšuje tuhost a díky optimálnímu rozložení hmotnosti je řízení stejně příjemné jako u verzí se spalovacím motorem. Komfort odpružení je zaručen, použité specifické tlumiče a pružiny zajišťují nejlepší výkon při prázdném i naloženém voze.

Řidič Peugeotu e-Partner ocení přednosti vozu ve všech situacích. Díky speciálně kalibrovanému systému posilovače řízení je totiž ovládání vozu snadnější. Průměr otáčení 10,8 m (stopový průměr u standardní verze) usnadňuje používání vozu ve městě a výška nepřesahující 190 cm zaručuje vjezd do většiny podzemních a výškově omezených parkovišť.

Nový Peugeot e-Partner je k dispozici ve stejných verzích karoserie jako Peugeot Partner se spalovacím motorem, takže dokáže splnit všechny požadavky:

- furgony (2 délky: standardní 440 cm, prodloužená 475 cm, 3 místa);
- polocombi (5 pevných nebo sklopitelných sedadel, výhradně v prodloužené délce).

Trojmístné uspořádání s přepážkou Moduwork nabízí možnosti modularity, které jsou v tomto segmentu zcela exkluzivní. Díky velkému otvoru v přepážce a možnosti nadzvednout pravé boční sedadlo je možné současně:

- vepředu usadit 3 osoby: tuto praktickou vlastnost velmi oceňují firemní zákazníci, kteří potřebují převážet zaměstnance i s nářadím, a mohou tak počet jízd optimalizovat. Díky absenci ruční brzdy je středové sedadlo širší.
- získat rovnou podlahu s prodloužením užitečné délky na 309 cm ve verzi L1 a na 344 cm ve verzi L2;
- získat větší 500litrový objem vepředu;
- použít funkci mobilní kanceláře díky otočnému stolku zabudovanému ve sklopitelném opěradle středového sedadla. Stolek lze nasměrovat jak ke spolujezdci, tak k řidiči;
využít odkládací přihrádku pod středovým sedadlem, kterou lze uzamknout visacím zámkem.

Úložné prostory s kapacitou až 113 l byly navrženy pro všestranné využití profesionálními řidiči. Jsou dobře přístupné a důmyslně rozmístěné po celé kabině: odkládací schránka spolujezdce, úložný prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce a přihrádka spolujezdce v horní části palubní desky v místě, které se uvolnilo díky použití airbagu typu „bag in roof“. Tato schránka může být chlazená, nebo ji lze použít například k uložení notebooku s displejem 15“. Notebook je možné otvorem pro kabel také přímo v přihrádce nabíjet.

Tažná kapacita byla zachována, vůz je schopen táhnout náklad až 750 kg. Tažné zařízení bude k dispozici již při uvedení vozu na trh. Užitečný objem 4,4 m³ u prodloužené verze (3,8 m3 u standardní verze) je identický jako u verze se spalovacím motorem. Užitečné zatížení 800 kg je specifické pro elektromotory.

Auto vude k dispozici v úrovních výbavy Pro a Premium, dále v stupních výbavy Asphalt (pro silniční přepravu) a Grip (použití v obtížných podmínkách). 100% elektrické verze, které jsou zárukou bezpečnosti a komfortu pro uživatele, mohou být vybaveny následujícími technologiemi a asistenčními systémy:

hands-free přístup a startování vozu,
bezdrátové indukční nabíjení telefonů,
Grip Control s 5 režimy;
pomoc při rozjezdu do svahu,
Visiopark 180° (zpětná parkovací kamera),
Surround Rear Vision (sledování prostoru za vozem a vedle vozu se záběry přenášenými na 5" displej umístěný na místě vnitřního zpětného zrcátka),
tempomat / omezovač rychlosti,
systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu,
varování při riziku srážky,
Active Safety Brake,
systém sledování pozornosti řidiče prostřednictvím kamery (Driver Attention Alert),
automatické přepínání dálkových světel,
rozšířený systém rozpoznání dopravního značení s rychlostním omezením,
systém sledování mrtvého úhlu,
systém kontroly stability při jízdě s přívěsem,
indikátor přetížení.

Chytré telefony jsou neoddělitelnou součástí každodenního života a totéž platí i ve voze nový Peugeot e-Partner. Informace z telefonu se přenášejí na centrální displej ve voze díky systému MirrorScreen kompatibilním s protokoly připojení Apple CarPlay™ a Android Auto™.

Zdroj: Tisková zpráva