Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Eclipse Cross Plug-in Hybrid

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 560 Kč–5 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 560 Kč  (–5 %)
od 18 590 Kč
(od 15 363,64 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
od 3 190 Kč
(od 2 636,36 Kč bez DPH)
Webasto Next
Webasto Next
Skladem
Kód: 5111121F
 
od 20 690 Kč
(od 17 099,17 Kč bez DPH)
TRYDAN T2 kabel
Trydan
Objednáno
Kód: TRY32-3-S-F
 
od 19 990 Kč
(od 16 520,66 Kč bez DPH)
ch 04 11 01 2
od 23 090 Kč –20 %
go-e Charger Gemini flex
Skladem
Kód: CH-04-11-01
Původně: 23 090 Kč  (–20 %)
od 18 290 Kč
(od 15 115,70 Kč bez DPH)
Wallbox Pulsar PRO
Wallbox Pulsar PRO
Skladem
Kód: PPR1-0-2-4-K-002
 
od 26 190 Kč
(od 21 644,63 Kč bez DPH)
wallbox logo
od 23 190 Kč–10 %
OlifeEnergy Wallbox
Skladem
Kód: WB22AC2ZB
 (–10 %)
od 23 190 Kč
(od 19 165,29 Kč bez DPH)
OlifeEnergy DoubleBox
OlifeEnergy DoubleBox
Skladem u výrobce
Kód: DB22AC2Z2ZB
 
od 46 490 Kč
(od 38 421,49 Kč bez DPH)
60 položek celkem
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 2 636,36 Kč bez DPH
od 3 190 Kč
Kód: CHRG-T2-37-5M
WLBX GO detail
Tip + dárek zdarma
9 082,64 Kč bez DPH
10 990 Kč
Kód: 2615
WLBX GO detail
Akce Tip + dárek zdarma
od 12 990 Kč–16 %
od 9 082,64 Kč bez DPH
od 10 990 Kč
Kód: WLBX-GO-22
Portabox #1 png
Novinka Tip
od 10 322,31 Kč bez DPH
od 12 490 Kč
Kód: 2971/11
Wallbox Ratio Start s integrovaným kabelem
od 12 388,43 Kč bez DPH
od 14 990 Kč
Kód: 38830
teltonika teltocharge
od 14 371,90 Kč bez DPH
od 17 390 Kč
Kód: EVC1200P4000
Wallbox Ratio SOLID
Tip
od 14 537,19 Kč bez DPH
od 17 590 Kč
Kód: 38810
EVmate charger 001
EVmate
Skladem
od 14 793,39 Kč bez DPH
od 17 900 Kč
Kód: 2-3-16
ch 04 11 51
Akce
od 23 090 Kč –20 %
od 15 115,70 Kč bez DPH
od 18 290 Kč
Kód: CH-04-11-51
Nahoru
Další produkty

Mitsubishi uvádí na japonský trh model Eclipse Cross v plug-in hybridním provedení (PHEV) i variantu s klasickým benzínovým motorem.

Nový přepracovaný model Eclipse Cross bude druhým plug-in hybridním zástupcem v modelové nabídce Mitsubishi.

Nový přepracovaný model Eclipse Cross bude druhým plug-in hybridním zástupcem v modelové nabídce Mitsubishi.
foto: Mitsubishi

 

Mitsubishi vůbec poprvé představuje novou variantu PHEV se systémem pohonu 4WD s dvojicí elektromotorů, převzatým z modelu Mitsubishi Outlander PHEV, který je nejprodávanějším modelem typu PHEV SUV na světě.

Předběžné objednávky na nový Eclipse Cross začalo Mitsubishi v Japonsku přijímat od poloviny října; nyní zdvojnásobila původní prodejní cíle poté, co se během pouhých šesti týdnů prodalo na 2 000 vozů.

Nový ECLIPSE CROSS převzal z modelu OUTLANDER PHEV upravený systém pohonu 4WD PHEV s dvojicí elektromotorů. Použitá architektura zahrnuje jeden přední a jeden zadní výkonný elektromotor, velkokapacitní baterii pohonu a spalovací motor 2,4 MIVEC, čímž zajišťuje rychlé, tiché a zároveň dynamické zrychlování – pro elektromobily typické.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
foto: Mitsubishi
 

Baterie pohonu o kapacitě 13,8 kWh umožňuje čistě elektrický dojezd 57,3 km (podle WLTP), a tak by k většině jízd v rámci každodenního dojíždění měla postačovat elektřina.

K dispozici jsou tři jízdní režimy: v režimu EV slouží k pohonu vozidla elektromotory, čerpající elektřinu z baterie soustavy pohonu; režim sériového hybridu využívá zážehový motor ke generování elektřiny pro elektromotory, které pohánějí vozidlo; režim paralelního hybridu zase využívá zážehový motor přímo k pohonu vozidla za asistence elektromotorů.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
foto: Mitsubishi
 

Díky automatickému přepínání mezi těmito režimy v závislosti na jízdních podmínkách s prioritou režimu EV si může řidič vychutnávat radost z elektrického pohonu v nejrůznějších prostředích.

Palubní zásuvka o výkonu až 1500W může napájet elektronická zařízení a spotřebiče při pobytu venku mimo dosah elektrické rozvodné sítě a poslouží též jako spolehlivý zdroj elektřiny v nouzových situacích.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
foto: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
 

Vozidlo může plnit roli akumulátoru pohánějícího celou domácnost za pomoci uložené elektřiny – zařízení typu V2H se zde připojují k portu pro rychlonabíjení. Jelikož vozidlo si dokáže vyrábět elektřinu samo, po úplném nabití a natankování může běžné domácnosti zajistit dost energie po dobu až 10 dnů.

Pohon všech kol pro agilní zpětnou vazbu

Díky vysoké tuhosti karoserie a optimalizaci zavěšení předních i zadních kol se ještě zvýšila efektivita systému pohonu S-AWC (Super-All Wheel Control), což se odrazilo v lepším jízdním chování v souladu se záměry řidiče a ve prospěch pohodlnější a tišší jízdy.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
foto: Mitsubishi
 

Provedení PHEV kombinuje systém S-AWC s pohonem 4WD na bázi dvou elektromotorů se schopností libovolně rozdělovat hnací sílu mezi předním a zadním elektromotorem beze ztrát v převodovém ústrojí. Systém podporuje mimořádnou úroveň kontroly řízení, zatáčení i brzdění, kdy využívá agilní odezvu – pro elektromobil charakteristickou.

Konstruktéři modelu ECLIPSE CROSS dále optimalizovali rozložení hmotnosti mezi nápravami a snížili těžiště vozu umístěním vysokokapacitní baterie pohonu pod podlahu přibližně uprostřed vozidla. Výsledkem úprav je ještě pohodlnější jízda s příkladnou stabilitou řízení.

Benzínové provedení je vybaveno systémem S-AWC s integrovanou aktivní kontrolou stáčení kolem svislé osy (AYC) pro úpravu brzdné síly mezi koly na levé a pravé straně ve prospěch precizního zatáčení; dále je zde systém ABS a aktivní řízení stability (ASC) pro regulaci brzdné síly v rámci elektronicky řízeného pohonu 4WD pro optimální rozdělování hnací síly mezi přední a zadní kola.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
foto: Mitsubishi
 

Díky integrovanému řízení uvedených systémů je zajištěno mimořádně stabilní chování vozidla zcela v souladu se záměry řidiče. To ve spojení s optimálně nastaveným systémem odpružení propůjčuje modelu ECLIPSE CROSS vysokou míru stability a precizní jízdní chování pro každodenní používání, jakožto i lepší ovladatelnost na kluzkých cestách.

Pro majitele ECLIPSE CROSS jsou připraveny různé jízdní režimy v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách.

Režim Normal přináší přirozené nastavení řízení a stabilitu pro nejrůznější jízdní situace. Režim Snow usiluje o stabilitu pohybu vozidla na kluzkých površích, jako např. zasněžených cestách.

Režim Gravel znamená vynikající ovladatelnost a stabilitu na nezpevněných površích. Provedení PHEV též disponuje režimem Tarmac pro ještě lepší schopnosti a stabilitu v zatáčkách, zejména na suchých zpevněných površích pro radost z řízení se zvýšeným pocitem bezpečí.

Bohatá výbava

Prémiový systém ozvučení MPSS (Mitsubishi Power Sound System), který MISUBISHI MOTORS navrhlo speciálně pro ECLIPSE CROSS, zahrnuje osm reproduktorů vysoké kvality vč. specifického odladění a rozmístění s ohledem na tvary vozidla. Přední reproduktory s kuželovou ozvučnicí ze skelných vláken s povrchovou úpravou pomocí vakuově napařovaného hliníku, přední středopásmové tweetery s kuželovou ozvučnicí z uhlíkových vláken, resp. koaxiální dvoucestné reproduktory v zadních dveřích v kombinaci s výškovými reproduktory zprostředkují dokonalý akustický zážitek.

Nový je také systém navigace SDA s podporou připojení chytrých telefonů nabízí praktické funkce vč. navigování prostřednictvím vestavěných map a podpory dopravních informací VICS. Součástí základní výbavy všech provedení jsou také technologie Apple CarPlay a Android Auto. Palubní displej infotainmentu byl zvětšen na 8" ve prospěch lepší čitelnosti i snadnějšího ovládání.

Nový Mitsubishi Eclipse Cross bude v ČR uveden na trh začátkem dubna 2021.

Zdroj: tisková zpráva