Mitsubishi
Nejprodávanější
V roce 2016 změnila Mitsubishi svou strategii na směr elektrických vozů roku 2016, aby se soustředila na tři hlavní kompetence, pohon všech čtyř kol, čistě elektrické a zásuvné vozy a SUV. Modely obsahují koncepty eX a xR. Tváří v tvář finanční zkáze a možným otázkám ohledně emisí Mitsubishi vstoupil do koncernu Nissan Aliance na konci roku 2016, když Nissan získal podíl ve výši 2,3 miliardy dolarů. Mitsubishi sleduje i další menší výrobce automobilů, kteří se spojují s většími společnostmi, neboť tlak na elektrifikaci a technologie autonomního řízení nutí sdílení zdrojů a úspory nákladů. Nissan si klade za cíl sdílet společnou platformu EV s partnery aliance, Mitsubishi a Renault, s cílem snížit náklady a ceny o zhruba 20% za cílovou cenu 17 000 USD. Výsledkem strategie je, že tři výrobci automobilů budou od roku 2018 sdílet novou platformu Leaf.