Ve dnech od 16.12.2024 do 3.1.2025 bude Autonabíjení nabíjet baterky a užívat si vánoční čas. Při objednávce v tomto termínu a její úhradě obdržíte fakturu o úhradě, zboží však bude expedováno 6.1.2025.

ACCELEV two | 2x16A na 1x32A max. 8 kW

Kód: 621/CEE 621/CEE2 621/CEE3 621/CEE4 621/CEE5 621/CEE6 Zvolte variantu
Tip
Značka: EVtun
46 990 Kč 38 834,71 Kč bez DPH
Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Skladem u výrobce Zvolte variantu
Koncovka přívodního kabelu
Konektor pro připojení k vozu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Wifi
Můžeme doručit do:
3.1.2025 3.1.2025 3.1.2025 3.1.2025 3.1.2025 3.1.2025 Zvolte variantu

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dalšího zatížení budou vyhozené pojistky patřit minulosti.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Veškeré nastavení a ovládání je v Českém jazyce

 

Nově možnost vybavit Wifi - Rozšiřující sada Wi-Fi Accelev V2 umožňuje bezdrátový provoz nabíječky a přístup k jejím pokročilým funkcím pomocí webového prohlížeče, Android aplikace, HUAWEI aplikace, Iphone aplikace (ve vývoji).

google-play   AppGallery   appstore

 

⚡ Nový systém AI neuronové sítě využívající „big data“ pro nabíjecí stanice a přenosné nabíječky Accelev začíná novou verzí firmwaru 2.62. ⚡

 

Pro naše zákazníky, kteří si již zakoupili Accelev V2 nabízíme samotný Wifi modul, který lze velice jednoduše nainstalovat.

 


 

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dalšího zatížení budou vyhozené pojistky patřit minulosti.

Dnešní "SMART" nabíječky dokáží zobrazit údaje o nabíjení a maximálně oddálit start nabíjení = pasivní prvky. Accelev jako první přichází s aktivními funkcemi BatteryCare, ReVive Balancing, NoFull charge, Grid Monitoring a Current Boost.

Funkce Revive Balancing může zvýšit využitelnou kapacitu baterie vašeho vozu – ideální pro obnovu ztracené kapacity baterií u Nissan Leaf a Jaguar i-Pace.

Tuto nabíjecí stanici lze přizpůsobit na přání zákazníka (oba kabely jsou odnímatelné a případně vyměnitelné). Věříme, že Accelev v2 je nejmodernější domácí nabíjecí stanice naší doby.

Standardní vlastnosti

  • Kompletní proudová ochrana - proudový chránič Typ B, hlídání únikových proudů, odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC složka, 6mA DC složka)
  • Grid Monitoring (Monitorování sítě) - okamžité snížení nabíjecího výkonu při detekci přetížení sítě – již nebude docházet k přetížení jističů.
  • BatteryCare™ - jedinečný režim úplného či částečného nabití pro maximální ochranu životnosti vaší baterie.
  • ReVive Balancing - Speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovení její ztracené kapacity.
  • Current Boost – automatické přizpůsobení nabíjecího proudu za účelem dosažení maximální možné rychlosti nabíjení.
  • Voltage Boost – jedinečná funkce zrychlující nabíjení o 5-10 % ve srovnání s jakoukoli jinou nabíječkou se stejným nabíjecím proudem.
  • SOP (Stav elektroinstalace) – funkce monitorující stav vaší elektrické sítě.
  • AutoStart - pro rychlý start nabíjení, ihned poté, co je auto připojeno k nabíječce.
  • SoftStart - pro bezpečné nabíjení ze zásuvek, kdy není přesně známa hodnota jističe (například při cestování).
  • Aktualizace – nejnovější firmware lze aktualizovat prostřednictvím mikro USB.
  • Odnímatelné kabely – jak na vstupní, tak výstupní straně. Používejte jednu nabíječku ve všech situacích.
  • 2,8palcová dotyková obrazovka – uživatelské rozhraní s „geek režimem“ – můžete sledovat všechny parametry na jednom místě během procesu nabíjení.
  • Bezpečnost na prvním místě – ochrana proudového chrániče typu A (typ B je volitelný), pokročilá ochrana proti přetížení a přehřátí.
  • Česky - software jsme pro Vás kompletně počeštili. Nebudete mít tedy problém s ovládáním. Další dostupné jazyky: Angličtina, Němčina, Polština

Mezi hlídané chybové stavy patří

  • teplota zařízení, teplota nabíjecího konektoru
  • spečení spínacích prvků nebo upálení kontaktů např. při zkratu ve vozidle
  • vstupní a výstupní síťové napětí
  • přerušení nulového nebo ochranného vodiče
  • Délka: 5m (případně na přání)
  • Velmi malé rozměry boxu

Popis hlavní obrazovky a všech informací

BatteryCare - Stav možnosti BatteryCare (zelená – zapnuto, šedá – vypnuto).

No Full / Nenabíjet do plna - Možnost nenabíjet do plna (zelená – zapnuto, oranžová – aktivní, šedá – vypnuto).

Grid Monitoring / Sledování sítě - Stav monitorování sítě (zelená – zapnuto, oranžová – aktivní, šedá – vypnuto). Pokud je spuštěno v režimu Grid A = Grid Monitoring je v automatickém režimu.

212/248V - První hodnota představuje nastavené napětí v síti, při kterém začne funkce Grid Monitoring omezovat rychlost nabíjení (zelená – znamená automatické nastavení, protože Grid Monitoring je v automatickém režimu) / aktuální hodnota napětí.

24/23.8A - První hodnota představuje nastavený maximální proud / druhá hodnota je aktuální hodnota proudu.

8

25°C - Teplota nabíječky.

00:00:32 – celková doba nabíjení. Čas se resetuje pokaždé, kdy připojíte automobil k nabíječce nebo zahájíte nabíjení stisknutím tlačítka „Start“.

0.052kWh – celkové kWh nabité během posledního nabíjení.

SOP (Stav elektroinstalace) – funkce monitorující stav vaší elektrické sítě. Kvalita sítě uváděná po 40 vteřinách nabíjení. Dlouhodobý průměr je také uveden v nastavení („Setup“).

5,9kW – aktuální nabíjecí výkon (pokud je zobrazen oranžovou barvou – dochází k omezení nabíjecího výkonu díky funkci Grid Monitoring)

Current Boost – oranžová = funkce Current Boost je aktivní, čímž zajišťuje vyšší rychlost nabíjení. Šedá = vypnuto, zelená = funkce zapnuta.

Symbol baterie – ukazuje stav nabíjení a zdali je funkce BatteryCare zapnuta nebo vypnuta. Také můžete na symbol klepnout, čímž nastavíte počet kWh, které chcete nabít (10, 20, 30 nebo bez limitu).

MAX 24A – maximální nabíjecí proud (A). Pokud se rozhodnete nastavit množství kWh, které chcete nabít (klepnutím na symbol baterie) – zobrazí se počet kWh, které zbývají k požadovanému nabití.

[-][+] – změna maximálního proudu (A), lze nastavovat v krocích: 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 32A

Start – zahajuje či ukončuje proces nabíjení. Dochází také k resetování počítadla. Pokud je na vrchu tlačítka zobrazeno „Auto“ nebo „Soft“, znamená to, že jsou tyto funkce aktivní.

 

Možnosti nastavení

BatteryCare™ - Zapíná a vypíná funkci BatteryCare.

No Full Charging / Nenabíjet do plna - Název této funkce mluví sám za sebe; jedná se o funkci, která je užitečná pro prodloužení životnosti baterie.

ReVive Balancing - Speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovení její ztracené kapacity.

Current Boost / Boost nabíjení - Nabíječka upravuje maximální možný nabíjecí proud, který nastavuje palubní nabíječka vozu (prostřednictvím nastavení řídícího signálu pro dané vozidlo).

Geek Mode - Pokud je tato funkce vypnuta, na hlavní obrazovce se zobrazují pouze základní informace.

 

5

Grid Monitoring / Sledování sítě - Zapíná a vypíná funkci Sledování sítě.

[-][+] - Nastavuje úroveň cistlivosti monitorování sítě v režimech Větší/Nižší citlivost

240/250V - nastavené napětí v síti, při kterém začne tato funkce omezovat rychlost nabíjení / aktuální napětí

01 -Tolerance monitorování sítě (01 = nejmenší, rychlá reakce, 20 = největší, pomalá reakce)

Monitorování sítě závisí na skutečném napětí ve vaší síti. Doporučujeme použít režim „Auto citlivost“, který získá informace o schopnosti vaší AC sítě, společně s použitím parametru SOP (stav elektroinstalace) s cílem najít nejlepší nastavení nabíječky.

 

6

Auto Start – Pokud je funkce povolena, dojde k automatickému startu nabíjení po připojení kabelu do zásuvky vozu. !Pro aktualizaci firmwaru musí být tato funkce vypnuta!

Soft Start – umožňuje započetí nabíjení s nízkou hodnotou proudu, přičemž postupně dochází ke zvyšování zátěže a monitorování sítě; to vše za účelem nalezení maximálního možného proudu ze zásuvek a elektroinstalace, kde neznáme přesně její stav (jištění). Toto monitorování a analýza může trvat až 8 minut.

Předpokládaná doba nabíjení (5-95 % stavu nabití)

Rychlost nabíjení můţe záviset na mnoha faktorech. Rychlosti nabíjecí stanice Accelev v2 jsou zbarveny ţlutě. Pokud váš elektromobil není uveden na seznamu, je stále kompatibilní. Kontaktujte nás, prosím, abychom vás mohli informovat o rychlosti nabíjení a výhodách, které získáte, pokud nahradíte svoji starou nabíječku za nabíjecí stanici Accelev v2.

 


 

Často kladené otázky

1. Jak nastavení doporučujete pro nabíjení mého elektromobilu?

Důrazně doporučujeme nabíjet s funkcí BatteryCare a No Full Charge. To zaručí dlouhodobou životnost baterie. Každodenní nabíjení baterie na hodnotu 100% s vysokou teplotou snižuje kapacitu a stav baterie.

2. Mohu použít funkci ReVive Balancing poté, co se nabíjení s touto funkcí právě dokončilo?

Ano, doporučujeme však toto nabíjení 1x za tři měsíce. Dále dle toho, jak často často nabíjíte na DC stanicích.

3. Všechny funkce vypadají dobře, jen bych je potřeboval více technicky popsat.

Chápeme. Zde jsme pro Vás připravili článek, který veškeré funkce blíže technicky popisuje.

4. Mohu používat Accelev venku?

Ne. Krytí je IP42. Accelev v2 se rozhodně nesmí dostat do styku s kapalinou.

5. Musím nainstalovat měřící trafo proudu na vstupu elektroinstalace, abych mohl používat statické omezování výkonu?

Ne. Statické omezování výkonu v rámci Accelev v2 využívá algoritmu úbytku napětí, který je založen na pravidlu, že úbytek napětí je úměrný proudovému zatížení.

6. Vidím, že si mohu vybrat konektor dle mého vozu. Je tedy možné nabíjet vozy s Typ 1 / Typ 2 / US Tesla jednou nabíječkou?

Ano. Nabíjecí kabely jsou odnímatelné. Nabíječka je dodávána s Vámi zvoleným kabelem. Pokud chcete dodat ke stanici více kabelů, neváhejte nás kontaktovat.

7. Mohu si zvolit délku nabíjecího / přívodního kabelu?

Ano, v případě zájmu Vám uděláme délku kabelů na míru.

 


 

Aktuální firmware:

Firmware ke stažení zde. (v2.73)

Software potřebný k aktualizaci:

Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013

Ovladač Windows 7

Ovladač Windows 10

Accelev Updater

 

 

Nevíte si rady s aktualizací? Věříme, že aktualizace je velice jednoduchá, jen je potřeba dodržet vše potřebné. Připravili jsme pro Vás rychlý návod zde, nebo můžete využít našich služeb zde.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nabíjecí stanice
Výstupní proud: AC (střídavý)
Umístění: Domácí, Firemní
Maximální výkon: 3,7kW, 7,4kW
Výstup stanice: kabel Typ 2, US Tesla, kabel Typ 1
Funkce: Aktivní balancování baterie, Nabíjení ve zvoleném čase, Integrovaný elektroměr, Display
Energy Management: Dynamické řízení výkonu
Řídící software: Mobilní aplikace
Protokoly: API
Stupeň krytí: IP42
Režim nabíjení: Režim 3 (se statickým přidělováním zátěže), jinak Režim 2
Vstupní napětí: 200 ~ 240 V (AC) na fázi
Jmenovitý maximální proud: 32A - rozloženo na dvě fáze max. 16A na fázi
Maximální výkon: 8kW
Napájení: 2 fázové
Rozsah výstupního napětí: 210 ~ 250 V (AC) 1 fáze
Ochrana: Přepětí, podpětí, přetížení, teplota, uzemnění
Uživatelské rozhraní: 2,8" TFT barevný, dotykový
Konektivita: USB mikro B
Materiál: PC + GFS, ocel
Instalace: Na zeď, vnitřní (IP42), min. 1 metr od země
Stupeň krytí: IP42
Pracovní teplota: -30 ° C ~ +50 ° C
Chlazení: Aktivní, řízeno mikroprocesorem
Koncovka vozidla: Typ 1 / Typ 2 / US Tesla
Koncovka: CEE16A/32A
Rozměry: 380 x 270 x 130mm
Váha: 18kg

Grid Monitoring

Představení

Soft Start

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
3x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
PF Avatar autora | 1.3.2020
Člověk na telefonu mi velmi dobře poradil, sám vyhledal informace o mém EV a doporučil pro mě ideální nabíječku. Jsem velmi spokojen a doporučuji. Accelev 8kW charger / converter má anglický manuál psaný poněkud mizernou angličtinou. Je asi dobře, že se to nikdo nepokoušel překládat, tím by se srozumitelnost ještě zhoršila. Naštěstí se zdá, že základní napájení je možné provádět bez hlubší znalosti různých voleb v menu. Na polském webu výrobce jsem nenašel informaci o posledním update software. Např. napájení v modu 1 pro mne zůstane navždy záhadou, ale dokážu s tím žít.
A Avatar autora Administrator (Administrátor) 19.3.2020
Vážený pane Fišere, děkujeme za Vaší reakci. Emailem Vám dnes zašleme nový CZ návod, kde je vše lépe popsáno. Co se týče nabíjení v Mode 1 - jedná se o speciální režim pro starší elektromobil Mitsubishi i-Miev. Vzhledem k tomu, že je tento režim nabíjení zakázán pro jiná auta neř pro i-Miev (model vyrobený během prvních 5ti měsíců produkce), kontaktujte nás a požádejte o speciální kód pro aktivaci. Kód pro aktivaci získáte poté, co prokážete vlastnictví tohoto modelu i-Miev (elektromobil bez CP komunikace s EVSE).
5
PT Avatar autora | 18.10.2019
Z nabíjení jsem nadšený. Vlastním Jaguar I-Pace a při pořízení vozu jsem netušil, že má "pouze" 7kW palubní nabíječku. V garáži mám 16A průmyslovou zásuvku a těšil jsem se na 11kW nabíjení. I-Pace bohužel umí pouze jednofázové nabíjení. Jediné řešení pro mě tedy byla tato nabíječka. Nemusel jsem vůbec řešit elektroinstalaci, připojili jsme, nastavili funkce a nabíjíme nejrychleji, jak to jde. Tímto se také omlouvám Autonabíjení za vrácený 11kW Webasto wallbox, který jsem prvně zakoupil a děkuji za všechny rady!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: