Položky označené "Skladem" expedujeme:
- objednáno do 10:00 ve stejný den
- objednáno po 10:00 následující den

Nissan

Nejprodávanější

Wallbox Pulsar Plus cerna
od 19 560 Kč–5 %
Wallbox Pulsar PLUS
Skladem
Kód: PLP1-0-2-4-9-002
Původně: 19 560 Kč  (–5 %)
od 18 590 Kč
(od 15 363,64 Kč bez DPH)
Wallbox A EV
Autonabíjení WLBX
Ve výrobě
Kód: WLBX-T2-16
 
od 11 990 Kč
(od 9 909,09 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 11kW
 
10 890 Kč
(9 000 Kč bez DPH)
Autonabijeni GO 11kW
 
od 11 890 Kč
(od 9 826,45 Kč bez DPH)
Webasto Pure II Black Edition
18 490 Kč –20 %
Webasto Pure II Black Edition
Skladem
Kód: 5110495C
Původně: 18 490 Kč  (–20 %)
14 790 Kč
(12 223,14 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
od 4 390 Kč
(od 3 628,10 Kč bez DPH)
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
 
od 3 590 Kč
(od 2 966,94 Kč bez DPH)
Wallbox Ratio SOLID
Wallbox Ratio SOLID
Skladem
Kód: 38810
 
od 17 590 Kč
(od 14 537,19 Kč bez DPH)
E line Straight Cable T2 T2
 
od 4 590 Kč
(od 3 793,39 Kč bez DPH)
110 položek celkem
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 2 801,65 Kč bez DPH
od 3 390 Kč
Kód: CHRG-T1-37-5M
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 2 966,94 Kč bez DPH
od 3 590 Kč
Kód: CHRG-T2-11-5M
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 3 049,59 Kč bez DPH
od 3 690 Kč
Kód: CHRG-T2-74-5M
T1 nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 3 297,52 Kč bez DPH
od 3 990 Kč
Kód: CHRG-T1-74-5M
T2 ev nabijeci kabel autonabijeni
Tip
od 3 628,10 Kč bez DPH
od 4 390 Kč
Kód: CHRG-T2-22-5M
E line Straight Cable T2 T2
Tip
od 3 793,39 Kč bez DPH
od 4 590 Kč
Kód: 39931
Charging cable T2 T2
Tip
3 793,39 Kč bez DPH
4 590 Kč
Kód: 30660
E line Straight Cable T2 T2
Tip
od 4 371,90 Kč bez DPH
od 5 290 Kč
Kód: 39941
Nahoru
Další produkty

Jako součást aliance Renault-Nissan společnost nastavila elektrickou cestu již od roku 2006, kdy oznámila svou ofenzívu v sektoru, kdy se společnost po úspěchu Leafu zdvojnásobila sázkou na EV. EV a autonomní jízda jsou středem soustředění společnosti. Japonská společnost do roku 2015 měla kumulativně nejvyšší prodej elektrických vozidel všech automobilů. Prodej Leafu od roku 2015 klesá díky tomu, že ho jeho konkurenti konečně dobíhají se svými vlastními čistě elektrickými modely. V roce 2014 Alliance Renault-Nissan přehodnotila svou strategii výroby baterií prostřednictvím svého společného podniku se společností NEC Corp of Japan. Společnost se rozhodla nabízet lithiové baterie od dodavatelů třetích stran. LG-Chem Korea je v současné době největším dodavatelem lithium-iontových baterií pro Aliance. Strategie společnosti zahrnuje rychlé nabíjení prostřednictvím společného podniku s eVgo. Na konci roku 2015 se společnost a BMW spojily s nasazením rychlých dobíjecích stanic pro Leaf a BMWi3 v Americe s názvem Greenlots, které dodávají 50kW CHAdeMO a SAE Combo konektory. Nissan si klade za cíl sdílet společnou platformu EV s partnery aliance, Mitsubishi a Renault, s cílem snížit náklady a ceny o přibližně 20% za cílovou cenu 17 000 USD. Výsledkem strategie je, že tři výrobci automobilů budou od roku 2018 sdílet novou platformu Leaf.