Formulář pro reklamaci či vratku
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů.
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využijte reklamační formulář - výše. Přilož fotografie poškozeného zboží.
Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino je proces vrácení či výměny pod kontrolou od začátku do konce. A jistě Vás příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět Vám na účet v co nejkratší době nebo požadovaný nový produkt.