ACCELEV one | Typ 2 | max. 3,7 kW
Kód: VTECH-T2SSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Akce = Pro prvních 50ks jsme připravili brašnu pro pohodlnou úschovu!
Veškeré nastavení a ovládání je v Českém jazyce
Nově možnost vybavit Wifi - Rozšiřující sada Wi-Fi Accelev V2 umožňuje bezdrátový provoz nabíječky a přístup k jejím pokročilým funkcím pomocí webového prohlížeče, Android aplikace, HUAWEI aplikace, Iphone aplikace (ve vývoji).
Nový systém AI neuronové sítě využívající „big data“ pro nabíjecí stanice a přenosné nabíječky Accelev V2 začíná novou verzí firmwaru 2.62.
Pro naše zákazníky, kteří si již zakoupili Accelev V2 nabízíme samotný Wifi modul, který lze velice jednoduše nainstalovat.
Accelev V2 je procesorem řízená, pokročilá AC přenosná nabíječka s funkcemi, které nenajdete u jiných výrobců. Dnešní "SMART" nabíječky dokáží zobrazit údaje o nabíjení a maximálně oddálit start nabíjení = pasivní prvky. Accelev V2 jako první přichází s aktivními funkcemi BatteryCare, ReVive Balancing, NoFull charge, Grid Monitoring a Current Boost.
V současné době je Accelev V2 nejmodernější přenosná nabíječka na trhu.
Standardní vlastnosti
- Grid Monitoring (Monitorování sítě) - okamžité snížení nabíjecího výkonu při detekci přetížení sítě – již nebude docházet k přetížení jističů.
- BatteryCare™ - jedinečný režim úplného či částečného nabití pro maximální ochranu životnosti vaší baterie.
- ReVive Balancing - Speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovení její ztracené kapacity.
- Current Boost – automatické přizpůsobení nabíjecího proudu za účelem dosažení maximální možné rychlosti nabíjení.
- SOP (Stav elektroinstalace) – funkce monitorující stav vaší elektrické sítě.
- AutoStart - pro rychlý start nabíjení, ihned poté, co je auto připojeno k nabíječce.
- SoftStart - pro bezpečné nabíjení ze zásuvek, kdy není přesně známa hodnota jističe (například při cestování).
- Aktualizace – nejnovější firmware lze aktualizovat prostřednictvím mikro USB.
- Odnímatelné kabely – jak na vstupní, tak výstupní straně. Používejte jednu nabíječku ve všech situacích.
- 2,8palcová dotyková obrazovka – uživatelské rozhraní s „geek režimem“ – můžete sledovat všechny parametry na jednom místě během procesu nabíjení.
- Bezpečnost na prvním místě – pokročilá ochrana proti přetížení a přehřátí
- Česky - software jsme pro Vás kompletně počeštili. Nebudete mít tedy problém s ovládáním. Další dostupné jazyky: Angličtina, Němčina, Polština
Mezi hlídané chybové stavy patří
- teplota zařízení, teplota nabíjecího konektoru
- spečení spínacích prvků nebo upálení kontaktů např. při zkratu ve vozidle
- vstupní a výstupní síťové napětí
- přerušení nulového nebo ochranného vodiče
- Délka: 5m (případně na přání)
- Velmi malé rozměry boxu
Popis hlavní obrazovky a všech informací
BatteryCare - Stav možnosti BatteryCare (zelená – zapnuto, šedá – vypnuto). No Full / Nenabíjet do plna - Možnost nenabíjet do plna (zelená – zapnuto, oranžová – aktivní, šedá – vypnuto). Grid Monitoring / Sledování sítě - Stav monitorování sítě (zelená – zapnuto, oranžová – aktivní, šedá – vypnuto). Pokud je spuštěno v režimu Grid A = Grid Monitoring je v automatickém režimu. 212/248V - První hodnota představuje nastavené napětí v síti, při kterém začne funkce Grid Monitoring omezovat rychlost nabíjení (zelená – znamená automatické nastavení, protože Grid Monitoring je v automatickém režimu) / aktuální hodnota napětí. 24/23.8A - První hodnota představuje nastavený maximální proud / druhá hodnota je aktuální hodnota proudu. |
25°C - Teplota nabíječky.
00:00:32 – celková doba nabíjení. Čas se resetuje pokaždé, kdy připojíte automobil k nabíječce nebo zahájíte nabíjení stisknutím tlačítka „Start“.
0.052kWh – celkové kWh nabité během posledního nabíjení.
SOP (Stav elektroinstalace) – funkce monitorující stav vaší elektrické sítě. Kvalita sítě uváděná po 40 vteřinách nabíjení. Dlouhodobý průměr je také uveden v nastavení („Setup“).
5,9kW – aktuální nabíjecí výkon (pokud je zobrazen oranžovou barvou – dochází k omezení nabíjecího výkonu díky funkci Grid Monitoring)
Current Boost – oranžová = funkce Current Boost je aktivní, čímž zajišťuje vyšší rychlost nabíjení. Šedá = vypnuto, zelená = funkce zapnuta.
Symbol baterie – ukazuje stav nabíjení a zdali je funkce BatteryCare zapnuta nebo vypnuta. Také můžete na symbol klepnout, čímž nastavíte počet kWh, které chcete nabít (10, 20, 30 nebo bez limitu).
MAX 24A – maximální nabíjecí proud (A). Pokud se rozhodnete nastavit množství kWh, které chcete nabít (klepnutím na symbol baterie) – zobrazí se počet kWh, které zbývají k požadovanému nabití.
[-][+] – změna maximálního proudu (A), lze nastavovat v krocích: 6, 9, 12, 15A
Start – zahajuje či ukončuje proces nabíjení. Dochází také k resetování počítadla. Pokud je na vrchu tlačítka zobrazeno „Auto“ nebo „Soft“, znamená to, že jsou tyto funkce aktivní.
Možnosti nastavení
BatteryCare™ - Zapíná a vypíná funkci BatteryCare. No Full Charging / Nenabíjet do plna - Název této funkce mluví sám za sebe; jedná se o funkci, která je užitečná pro prodloužení životnosti baterie. ReVive Balancing - Speciální pulzní vyvažování baterie pro obnovení její ztracené kapacity. Current Boost / Boost nabíjení - Nabíječka upravuje maximální možný nabíjecí proud, který nastavuje palubní nabíječka vozu (prostřednictvím nastavení řídícího signálu pro dané vozidlo). Geek Mode - Pokud je tato funkce vypnuta, na hlavní obrazovce se zobrazují pouze základní informace.
|
|
Grid Monitoring / Sledování sítě - Zapíná a vypíná funkci Sledování sítě. [-][+] - Nastavuje úroveň cistlivosti monitorování sítě v režimech Větší/Nižší citlivost 240/250V - nastavené napětí v síti, při kterém začne tato funkce omezovat rychlost nabíjení / aktuální napětí 01 -Tolerance monitorování sítě (01 = nejmenší, rychlá reakce, 20 = největší, pomalá reakce) Monitorování sítě závisí na skutečném napětí ve vaší síti. Doporučujeme použít režim „Auto citlivost“, který získá informace o schopnosti vaší AC sítě, společně s použitím parametru SOP (stav elektroinstalace) s cílem najít nejlepší nastavení nabíječky.
|
|
Auto Start – Pokud je funkce povolena, dojde k automatickému startu nabíjení po připojení kabelu do zásuvky vozu. !Pro aktualizaci firmwaru musí být tato funkce vypnuta!
Soft Start – umožňuje započetí nabíjení s nízkou hodnotou proudu, přičemž postupně dochází ke zvyšování zátěže a monitorování sítě; to vše za účelem nalezení maximálního možného proudu ze zásuvek a elektroinstalace, kde neznáme přesně její stav (jištění). Toto monitorování a analýza může trvat až 8 minut.
Často kladené otázky
1. Jak nastavení doporučujete pro nabíjení mého elektromobilu?
Důrazně doporučujeme nabíjet s funkcí BatteryCare a No Full Charge. To zaručí dlouhodobou životnost baterie. Každodenní nabíjení baterie na hodnotu 100% s vysokou teplotou snižuje kapacitu a stav baterie.
2. Mohu použít funkci ReVive Balancing poté, co se nabíjení s touto funkcí právě dokončilo?
Ano, doporučujeme však toto nabíjení 1x za tři měsíce. Dále dle toho, jak často často nabíjíte na DC stanicích.
3. Všechny funkce vypadají dobře, jen bych je potřeboval více technicky popsat.
Chápeme. Zde jsme pro Vás připravili článek, který veškeré funkce blíže technicky popisuje.
4. Mohu používat Accelev V2 venku?
Ano. Je potřeba vzít na vědomí "nepřesnost" displaye, pokud se na něm nachází voda či se ho dotýkáte mokrým prstem.
5. Musím nainstalovat měřící trafo proudu na vstupu elektroinstalace, abych mohl používat statické omezování výkonu?
Ne. Statické omezování výkonu v rámci Accelev V2 využívá algoritmu úbytku napětí, který je založen na pravidlu, že úbytek napětí je úměrný proudovému zatížení.
6. Vidím, že si mohu vybrat konektor dle mého vozu. Je tedy možné nabíjet vozy s Typ 1 / Typ 2 / US Tesla jednou nabíječkou?
Ano. Nabíjecí kabely jsou odnímatelné. Nabíječka je dodávána s Vámi zvoleným kabelem. Pokud chcete dodat ke stanici více kabelů, neváhejte nás kontaktovat.
7. Mohu si zvolit délku nabíjecího / přívodního kabelu?
Ano, v případě zájmu Vám uděláme délku kabelů na míru.
Aktuální firmware:
Firmware ke stažení zde. (v2.67)
Firmware ke stažení zde. (v2.66)
Firmware ke stažení zde. (v2.64)
Software potřebný k aktualizaci:
Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013
V případě, že registrujete problém s Wifi modulem (odpojování nabíječky od Wifi s DHCP) je potřeba provést jeho aktualizaci:
Nevíte si rady s aktualizací? Věříme, že aktualizace je velice jednoduchá, jen je potřeba dodržet vše potřebné. Připravili jsme pro Vás rychlý návod zde, nebo můžete využít našich služeb zde.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přenosné nabíječky |
---|---|
Hmotnost: | 4 kg |
Maximální výkon: | 3,7kW |
Výstup stanice: | kabel Typ 2 |
Funkce: | Aktivní balancování baterie, Nabíjení ve zvoleném čase, Integrovaný elektroměr, Display |
Energy Management: | Dynamické řízení výkonu |
Komunikace: | Wifi |
Stupeň krytí: | IP54 |
Režim nabíjení: | 3 (se statickým přidělováním zátěže), jinak Mode 2 |
Funkce: | BatteryCare (v továrním nastavení deaktivováno), NoFull charge, Grid Monitoring, Current Boost |
Vstupní napětí: | 200 ~ 240 V (AC) |
Napájení: | 1 fázové |
Jmenovitý maximální proud: | 16A |
Jmenovitý výkon: | až 3,7 kW |
Uživatelské rozhraní: | 2,8palcový barevný TFT displej s dotykovou obrazovkou |
Materiál: | PC + GFS |
Délka kabelu: | 5 metrů |
Rozměry: | 180 x 130 x 77mm |
Pracovní teplota: | - 20°C ~ + 40°C |
Konektor - vozidlo: | Typ 2 |
Konektor - stanice: | Schuko |
Použití: | Vnitřní / Venkovní |
Dodatečná instalace Wifi modulu pro Accelev V2
Jak připojit Accelev V2 k Wifi?
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.